سایت زیباترین دختر شهر

ساخت وبلاگ
با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 350 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 16:35

درب اتوماتیک
به طور کلی به هر نوع دربی که بدون دخالت عامل انسانی باز و بسته شود و توسط نیروی خاصی همچون برق تردد را برای افراد آسان نماید، درب اتوماتیک می گویند.

درب‌های اتوماتیک را احتمالا در مناطق عمومی بیشتر مشاهده نموده اید، این درب‌ها معمولاً در محل های که تردد بیشتر می باشند استفاده می شود و عملا در خانه های ویلایی تنها نوع خاصی از آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. درب‌های اتوماتیک معمولاً دارای سنسورهای می باشند، که با نزدیک شدن افراد به آن ها درب تشخیص داده و باز می شود و به خاطر همین ویژگی بیشتر در مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از ویزگی های خوبی که این درب‌ها دارند باعث عدم اتلائف انرژی شده و با باز و بسته شدن سریع پس از ورود و خروج افراد جلو انتقال انرژی را می گیرد.

درب‌های اتوماتیک مدل های مختلفی دارد که البته بیشترین موردی که در کشور ایران مورد استفاده قرار می گیرد نوع درب اتوماتیک شیشه ای نشان داده شده در تصویر ذیل می‌باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای

البته ما درب‌های اتوماتیک دیگری نیاز داریم که از جمله می توان به درب‌های اتوماتیک پارکینگ ها نیز اشاره نموده که با استفاده از جک های مخصوص در پشت درب عمل باز و بسته شدن انجام می پذیرد. این صنعت با توجه به نوع کارایی آن دارای گستردگی بسیار می‌باشد و همین گستردگی باعث تنوع در ارائه خدمات، کیفیت و زیبایی از طرف شرکت های تولیدکننده گشته است. امروزه مسئله درب خانه ها از لحاظ ظاهری بسیار پر اهمیت بوده و به جرات می توان گفت بعد از نوع درب استفاده شده مسئله دکوراسیون آن اهمیت بسیاری دارد.
انواع درب‌های اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک کشویی
تلسکوبی
لولایی
نیم دایره
تمام گرد
تاشو
ویژگی درب‌های اتوماتیک
با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی امروزه استفاده از اشعه ی مادون قرمز و ماکروویو باعث شده است که سنسورهای درب به راحتی هر گونه حرکت افراد در اطراف خود حس کرده و درب را به سرعت باز نمایند. همچنین وجود سنسور در لبه های درب باعث شده است، تا در صورت بسته شدن ناگهانی و برخورد با افراد و یا گیر کردن اجزای بدن در بین درب به سرعت باز شود. درب‌های اتوماتیک کار انسان ها را بسیار راحت کرده اند و باعث شده است و علاوه بر اتلائف انرژی باعث شده است، میدان دید افراد داخل و خارج به دلیل شیشه ای بودن بیشتر شود و از برخورد افراد در هنگام دخول و یا خروج جلوگیری شود.

درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای
هر چند امروزه هنوز هم درب‌های کرکره‌ای قدیمی که توسط نیروی دست و یا چوب های بلند که یک سر آن ها دارای قلاب بوده و به سمت پایین هل داده می شود، در حال استفاده می شود، ولی کم کم در حال دادن جای خود به درب‌های کاملا اتوماتیک کرکره‌ای می‌باشد. این درب‌ها که عمدتا برای درب پارکینگ و بسته جلو مغازه ها استفاده می شود، دارای ابعاد نسبتا بزرگ می‌باشد، که به صورت کرکره نیز در بالای محل بازشو جمع می شود. این درب‌ها معمولاً کلا سطح بازشو را می پوشانند و طرح، رنگ آن ها نیز باعث زیبای بخشیدن محیط می شوند. عمدتا از ورق آلومنیوم و یا گالوانیزه ساخته و طراحی شده است و در ابعاد و انواع مختلف می‌باشد.

درب اتوماتیک کرکره ای

انواع درب‌های کرکره‌ای اتوماتیک:
درب اتوماتیک با موتور ساید
با موتور سانترال
با موتور توبولار
با موتور سکشنال (زیر سقفی)
این درب‌ها بدون قفل بوده و عایق در برابر ورود رطوبت ناشی از بارندگی می‌باشد. موتورهای متحرک این درب‌ها نیز بسیار بی صدا می‌باشد و معمولاً دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز توسط فروشندگان می‌باشد.

شما هم‌اکنون می‌توانید با مراجع به صفحه آگهی‌ها وب‌سایت صنعت ساختمان . آی آر انواع درب‌های اتوماتیک را مشاهده نمایید و یا در صورتی که خود تولیدکننده انواع درب‌ها می‌باشد با ثبت آگهی در صنعت ساختمان تجارت اینترنتی خود را شروع نمایید.

منبع: صنعت ساختمان. آی آر
http://sanatesakhteman.ir/Automatic-Door/

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 180 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 14:18

بهینه سازی داخلی و خارجی طراحی سایت فروشگاهی

هر یک از موتورهای جستجوگر دارای مقیاس های ویژه ای در جهت رنگینگ و گذاشتن سایت ها در فهرست نتیجه های خودشان می باشند. رنگینگ و گرفتن درجه اعتبار در گوگل به نحو کلی وابسته به کارگیری از روش های سئو در درون و بیرون سایت است. در این نوشته کوتاه به این فاکتورهای سئو درونی و بیرونی اشاره ای می کنیم.

بهینه سازی داخلی طراحی سایت فروشگاهی

روش های بهینه سازی در درون سایت، به منظور رنگینگ نرمال در موتور های جستجو خیلی مهم است. از اصلی ترین معیار های این شیوه می توان به بهینه سازی محتوا، به کارگیری مناسب از واژه ها کلیدی در عنوان و متا تگ ها، به کارگیری از H۱ H۲، تعریف Alt به منظور عکسها، به وجود آوردن لینک های ناوبری و بهینه کردن عنوان پیوندهای مقاله های سایت اشاره کرد.

محتوا در جهت سئو داخلی طراحی سایت فروشگاهی

بهینه سازی محتوای سایت یکی از فاکتورهای اصلی سئوی درونی طراحی سایت فروشگاهخی می باشد. به کارگیری مناسب از واژه ها کلیدی در داخل مقاله و شرح توضیحات مربوط به هر یک از محصولات و خدمات فروشگاهی به منظور یک موتور جستجو بسیار تاثیرگذار می باشد. ولی احتمالا برای استفاده کنندگان چندان جالب نباشد که یک واژه را به مراتب مشاهده کنند، بنابراین از یاد نبرید مراعات تعادل به منظور هر دو لازم است. بهتر است از چگالی ۵-۱۰% به منظور واژه ها کلیدی در محتوا استفاده نمایید و آنها را در مقدمه و شروع مقاله تان استفاده کنید. همینطور استانداردهای قالب بندی متن نظیر برجسته کردن واژه ها کلیدی را مراعات کنید تا موتورهای جستجو پی به ویژه بودن واژه مورد نظر شما ببرند.

تگ ها و تیترها برای سئو داخلی طراحی سایت

عنوان صفحه، تگ ها و سایر عنوان هایی که به منظور صفحه های سایت فروشگاهی تان معلوم می کنید یکی دیگر از فاکتورهای اصلی بهینه سازی درونی سایت قلمداد می شود. عنوان صفحه های سایت تان در نتیجه های جستجو و بالای مرورگر به طور برجسته نشان داده می شود و نخستین کاری است که به مخاطب یاری می کند تا موضوع مقاله تان را متوجه شود.

توصیه می کنیم تگ عنوان را میان ۱۰-۶۰ کلمه قرار دهید، تلاش کنید در عنوان صفحه ها از واژه ها کلیدی هدفمند و همخوان با موضوع مقاله استفاده کنید، همینطور مطمئن شوید که عنوان های خاصی به منظور هر مطلب در سایت تان انتخاب می کنید. متا تگ ها، تگ توضیحات داده هایی درباره مقاله شما به مخاطبان تان عرضه می کند. این توضیحات از نظر بهینه سازی سایت دارای نقش مثبتی می باشند و باید کمتر از ۱۷۰ حرف یا علامت باشد. بنابراین در این چند خط جمله های کوتاه و شفاف به کار ببرید تا کاربران تان را آشفته نکنید.

متا تگ واژه های کلیدی در حال حاضر از نقش کمتری در مقایسه با گذشته در پیش موتورهای جستجو به ویژه گوگل برخوردار می باشند. متا تگ واژه های کلیدی بایست بین ۴ تا ۱۰ واژه کلیدی که در محتوا به کار برده اید را داشته باشد. آنها باید با کولی (،) از هم جداسازی شوند و اگر بی ربط به موضوع مقاله باشند ممکن است جریمه شوید.

نقش نقشه سایت طراحی سایت فروشگاهی در سئو

دو نقشه از طراحی سایت فروشگاهی تان آماده کنید یکی به منظور کاربران و یکی به منظور موتور های جستجو. نقشه سایت فروشگاهی می تواند به آنها یاری کند تا به سرعت از تغییرات تازه سایتان مطلع شوند. می توانید با به کار گیری sitemap. html و sitemap. xml. همه صفحه های سایت تان را در گوگل معرفی کنید.

عنوان تصاویر طراحی سایت فروشگاهی در جهت سئو سایت

انتخاب اسم به منظور تصاویر محصولات و خدمات خیلی شما را در رسیدن به هدفتان کمک خواهد کرد و کاربران را هم در دیدن مطلب و عکس موردنظرشان راضی خواهد کرد. این همان کاری است که شما بایست با تعبیه alt عکس ها، برای مخاطبان هدیه بدهید. موتورهای جستجو با دارا بودن ALT می توانند موضوع عکس های موجود در سایت شما را تشخیص بدهند.
لینک های ناوبری: شما باید یک لیست و زیر مجموعه از محتواهای سایت تان فراهم کنید و آنها را در صفحه اصلی بگذارید تا مخاطبان به آسانی به سایر قسمت های سایت تان دسترسی داشته باشند.

اگر در انتخاب لینک های ناوبری وب سایت تان درست عمل نمایید قادر خواهید بود میزان ماندن در سایت و میزان مشاهده شدن صفحه های سایت تان را بالا ببرید و از میزان فرار از سایت تان را توسط کاربران کمتر کنید.

بهینه سازی تصاویر در جهت استفاده مناسب در طراحی سایت

یکی از دلمشغولی های دائمی طراحان و دارندگان سایت بهره گرفتن مناسب از تصاویر با کیفیت و درخور در طراحی سایت هاست. به ویژه در ایران که به علت پایین بودن سرعت اینترنت حجم نهایی یک سایت مسئله ای غیرقابل اغماض و اثر گذار بر روی اثردهی و بازدهی سایت است. احتمالا خیلی از شما با شیوه های پایین آوردن حجم تصاویر سایت آشنایی دارید ولی در این یادداشت می خواهیم بهترین و اثرگذارترین شیوه کاستن اندازه نهایی شده تصویر را با پایین ترین افت کیفیت به شما آموزش بدهیم.

در ابتدا چندین نکته مهم را در نرم افزار فتوشاپ توجه کنید:

در اصل بهینه سازی و ذخیره سازی تصاویر با Save کردن آنها آغاز نمی گردد و پیش از رفتن به سراغ کلید Save اعمالی وجود دارد که شما باید اجرا کنید. یادآور شویم که در این یادداشت مبنای آموزش ما نرم افزار فتوشاپ و گزینه “Save for a Web/Device” است.

نخستین نکته ای که شما باید آنرا مراعات کنید نکته ای ساده و شاید بدیهی است و شما باید اطمینان پیدا کنید که تصویر شما در فرمت RGB قرار داشته باشد و نه CMYK به این خاطر که فرمت CMYK بیشتر برای صنعت چاپ کاربرد دارد و تا وقتی که شما قصد نشان دان تصاویر در مونیتور مدنظرتان است باید از فرمت RGB بهره بگیرید. به این خاطر که تفاوت زیادی در نشان دادن رنگها از طریق نور یا کریسیتال و جوهر وجود دارد.

در ضمن این نکته را به یاد داشته باشید که خیلی بهتر است که شما از نخست فایل تازه ای را در مود RGB اجرایی کنید تا اینکه در مود CMYK اجرا کنید و سپس آنرا به آن بدل کنید. شما مود یک تصویر را از مسیر Image > Mode میتوانید چک/تعویض کنید.

دومین نکته این است که اگر تصویر شما در اندازه های بسیار بزرگ باشد و شما قصد داشته باشید آنرا از طریق گزینه Save for a Web/Device سیو کنید خطایی مبنی بر اینکه اندازه تصویر شما بسیار بزرگتر از موردهای نیاز برای سیو در سایت است ظاهر خواهد شد و فتوشاپ نخواهد توانست آنرا به بهترین نحو اجرا نماید. بنابراین به ابعاد و حجم تصویر اصلی دقت کنید و انتظار نداشته باشید تصویر با حجم ۵۰ مگا بایت و اندازه های بسیار بالا را قادر باشید به تصویر۱۰۰ کیلو بایتی با همان اندازه بدل کنید. بنابراین تصویر را به اندازه های دلخواه و کاربردی بدل کنید و حجم بسیار زیادی از تصاویر خود را به وسیله این عمل پایین بیاورید.

بعد از اعمال همه تغییرهای ضروری در تصویر و بعد از اینکه دو نکته فوق را نیز اجرایی کردی حالا نوبت آن می رسد که وارد محیط Save for a Web/Device شوید. این منو را بوسیله مسیر File>Save for a Web/Device و یا زدن کلید میانبر Alt+CTRl+Shift+S قابل دسترسی است.

به طور کلی پیش از سیو تصویر دقت کنید که هر فرمتی برای برخی عکس ها مناسب است. اگر عکس شما حالت photo داشته باشد یعنی عکس نرمال باشد یا اینکه پراکندگی رنگی آن بیشتر باشد بهتر آن است که آن را با فرمت jpg سیو نمایید.

در صورتی که تعداد رنگ های عکس شما پایین باشد و در حدود ۵۰ تا ۲۵۵ رنگ در آن باشد بهتر خواهد بود که با فرمت gif یا png-8 سیو گردد و در صورتی که پراکندگی رنگ پایین است ولی بیش از ۲۵۵ رنگ می باشد با فرمت png-24 سیو نمایید.

اسم گذاری درست نشانی اینترنتی در طراحی سایت

با به کارگیری واژه های کلیدی و درست در نشانی اینترنتی هر موضوع قادر خواهید بود به سرعت آن را به موتورهای جستجو بشناسانید، موتورهای جستجو دوستدار نشانی اینترنتی هستند که با محتوای مطلب و واژه های کلیدی در ارتباط باشد. موتورهای جستجو دائم در حال آپدیت الگوریتم های شان می باشند تا قادر باشند آنچه مخاطبانشان می خواهند را در اختیارشان بگذارند. وب مسترها هم بایست دستور العمل ها و روش های تاره را ارزیابی و تغییرات آنها را برای طراحی وب سایت همگام سازی کنند.

سئو خارجی طراحی سایت

بهینه سازی برونی سایت یکی از فاکتورهای اصلی رنگینگ پیش گوگل است. اگر با برنامه ریزی دقیق و درست از شیوه off-page استفاده نمایید، قادر خواهید بود به سهولت در رتبه های نخست گوگل و سایر موتورهای جستجو بایستید. در روش بهینه سازی برونی سایت، فوکوس اصلی بر روی به وجود آوردن و گرفتن لینک از سایت ها و شبکه های اجتماعی می باشد.

انواع شیوه های گرفتن لینک نظیر نوشتن مقاله ها و به وجود آوردن محتوای محکم در طراحی سایت، ارسال کامنت ها در انجمن ها، وبلاگ نویسی و کامنت های مهمان، نشر دادن مقاله ها در نشریات، فعالیت در شبکه های اجتماعی و کارهایی نظیر اینها هستند که به شما در به وجود آوردن آمار بازدید و گرفتن لینک یاری خواهند رساند. تلاش کنید از سایت های قوی لینک بگیرید و چه بهتر موضوعات آنها با محتوای سایت شما در ارتباط باشد.
منبع : http://www.webcando.ir

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 14:18

با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 182 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 14:18

فروشگاه ساز- کارهای لازمی که برای طراحی سایت فروشگاهی باید انجام دهید
حالا برای ارتباط بیشتر با کاربران و مشتری ها باید به راه های جدیدی سایت ها را طراحی کرد. طراحی سایت فروشگاهی به شرکت ها و فروشنده ها این امکان را می دهد تا کالاها و خدمات شان را به بازاریاب ها عرضه کنند و بازاریاب ها به طور شبکه ای زیر مجموعه هایی را شکل بدهند و همه خرید و فروش یا جذب بازاریاب تازه را در روی سایت انجام دهند. با به کارگیری این راه جدید در جذب بازاریاب، فضای روشن و با کیفیتی در جهت بازایاب ها ایجاد می شود و اثر خیلی زیادی در نرخ فروش و ارسال خواهد داشت. طراحی سایت فروشگاهی در واقع برنامه نویسی پرتال خیلی پیچیده ای می باشد که تیم حرفه ای پرتال ساز قابلیت طراحی و برنامه نویسی سیستم فروشگاهی تحت وب را دارا می باشد.
اگر نیاز به یک سایت سریع و مفید دارید و به همراه آن به بازاریاب ها پورسانت می دهید باید از سرویس طراحی سایت اختصاصی فروشگاه ساز و نرم افزار ثبت سفارش آنلاین بازاریابی بهره ببرید. سایت ها سهم بسیاری در معرفی و فروش کالاهای شما دارند.

شیوه های بازاریابی شبکه ای برای طراحی سایت فروشگاهی
طرح خرده فروشی
طرح یونی لول
طراحی پورسانت حجمی
طرح استخر پاداش
هر یک از شیوه های بالا راهکارهای تازه ای را می توانند به کسب و کارتان بیفزایند و باعث بالا رفتن مقدار فروش شما به وسیله بازاریاب و اینترنت گردند.

طراحی پرتال فروشگاهی
1. قسمت ورود و خروج امن به سیستم
2. مسدود سازی شیوه های نفوذ و هک
3. آمار ورود و خروج و تعداد کاربران آنلاین
4. نشان دادن خرید امروز با نمودار
5. گالری عکس کالاها
6. قسمت انتقادها و پیشنهادها
7. فرستادن پیام برای کاربرها (بازاریابی)
8. فرستادن اس ام اس های تبلیغاتی ، ایمیل ، پیام بین میز کار آنلاین در جهت کاربرها بر مبنای شرایط گوناگون سن ، جنسیت ، ناحیه جغرافیایی
9. قسمت ثبت نام در سایت و پر کردن فرم قرارداد به طور آنلاین و فرستادم اس ام اس با محتوای مرتبط
10. دیدن سوابق خرید
11. دیدن صورت حسابهای پرداخت شده یا لغو شده
12. پرداخت و محاسبه پروسانت بازاریاب ها
13. قسمت کنترل ساعت پایان خرید ساعت 23:59:59
14. تایید سفارش های غیر پرداخت الکترونیکی نظیر (کارت به کارت، واریز به حساب، پرداخت از حساب کاربری)
15. فعال سازی و غیرفعال سازی قسمت های گوناگون نظیر فروشگاه یا میزکار بازاریاب
16. ثبت آخرین تاریخ ورود به سایت

طراحی انبار کالا برای فروشگاه ساز
1. اضافه کردن محصول به انبار
2. اضافه کردن عکسهای مربوطه
3. بهینه سازی حجم عکس ها در موقع آپلود
4. اضافه کردن پارامترهای موجودی ، قیمت فروش ، مشخصات محصول ، قیمت خرید ، امتیاز محصول
5. جستجو ، آپدیت محصولات موجود، حذف یک محصول با عکسهای مربوطه
6. ارتباط انبار با موجودی کالاها جهت خرید
7. بوجود آوردن گروه بندی محصولات

طراحی فروشگاه اینترنتی کالاها
1. طراحی فروشگاه یا فروشگاه ساز مربوطه به انبار و نشان دادن داده های ثبت شده در انبار با تعداد محصولات موجود
2. ثبت سفارش کاربر آزاد یا طرح خرده فروشی با حساب کاربری بدون عضویت در شبکه
3. قسمت پرداخت آنلاین و دیدن مبلغ بستانکاری در حساب کاربری
4. دیدن گروه بندی محصولات
5. نشان دادن تازه ترین محصولات - پر فروش ترین محصولات - آخرین محصولات شارژ شده – نشان دادن عکس محصولات مربوطه
6. سبد خرید - معرفی به دوستان- قسمت توضیحات
7. صفحه بندی بر مبنای نشان دادن تعداد در صفحه
8. نشان دادن محصولات موجود یا ناموجود
9. ثبت سفارش به وسیله راه های سنتی (کارت به کارت ، پرداخت به حساب ، خرید از حساب کاربری)
10. ثبت شیوه دریافت محصول به شیوه های گوناگون (پستی - تی باکس - باربری و غیره)

طراحی قسمت حسابداری آنلاین
1. ریز فروش محصولات پرداخت شده
2. گرفتن فایل EXCEL از فهرست روزانه - هفتگی - ماهیانه - بازه زمانی معین
3. نشان دادن کالاهای فروش رفته با قیمت خرید بدون احتساب پورسانت و مالیات
4. چاپ خلاصه وضعیت شرکت که شامل سود –فروش می شود
5. قسمت پرداخت پروسانت و کسر آن از حساب شرکت
6. نشان دادن باقیمانده حساب شرکت و سود ماهیانه

طراحی میز کاربری بازاریاب
1. نشان دادن سابقه های خرید
2. نشان دادن زیرمجموعه های فعال و عملکردها
3. فهرست کردن کاربرهای زیر مجموعه و نشان دادن وضعیت فعالیت با رنگ های هشدار دهنده
4. قسمت فرستادن پیام به مدیریت
5. قسمت حسابداری پرداخت های انجام شده
6. جمع درصد حاصله از فعالیت زیرمجموعه ها
7. در صورت تعلق گرفتن به طرح پاداش حجمی نشان دادن داده های زیر مجموعه

طراحی سایت شرکت
1. بر عکس قسمت های گوناگون نظیر فروشگاه ساز یا پرتال ساز یا میزکار، سایت هم اولویت بیشتری دارد و با داشتن گرافیکی جذاب و اثر گذار مخاطبان را به ارزیابی قسمتهای گوناگون طراحی سایت تشویق می کند این مهم در طراحی هایی که به وسیله شرکت پرتال ساز انجام شده بعد از تغییر قالب سایت از یک تم دشوار به یک تم ساده و فلت دزاین آمار باز شدن صفحه های داخلی از طریق یک بازدیدکننده دو برابر گشته است، پس طراحی گرافیکی سایت هایی که در نگاه اول دید جامعی را بایست به کاربر بدهد لازمه اش نشان دادن داده های کلی از خدمات ، قوانین ، شیوه عضویت، شیوه سفارش و غیره است در طراحی کردن رابط گرافیکی سایت از تم مشترکی با قسمت فروشگاه بهره بگیرید، طراحی رسپانسیو سایت تان از اصلی ترین قسمتهای سایت شما است از طرفی موتور جستجوگر گوگل در موقعی که برای اندکس کردن مطالب وارد سایت می شود به فاکتور های گوناگونی نظیر سرعت لود بالا توجه بیشتری دارد.

رعایت نکته هایی برای معرفی کالای فروشگاه ساز در موتورهای جستجو
از دید موتور جستجوگر گوگل که نقش مهمی در معرفی کالاها برای مخاطبان تازه دارد چند عامل بسیار مهم وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:
1. سرعت بارگذاری سایت خیلی بالا باشد به این معنی که موقع باز شدن صفحه ها به سرعت بعد از کلیک، بدون مکث سایت بالا بیاید.
2. از پلاگین های متفاوت برای پدید آوردن طرح های رسپانسیو و پویا سازی استفاده نکنید
3. همه فایل های استیل در یک فایل باشند
4. از پروتکل اس اس ال بهره بگیرید. این خصوصیتکه به تازگی اضافه شده از دیگر برتر های سایت هایی است که با اس اس ال عملیات خرید ، ورود و خروج کاربران را انجام می دهند فراهم کردن امنیت از سرقت داده ها از طریق هکر ها اولویت خیلی مهمی برای طراحی سایت می باشد، بنابراین گوگل به سایت های دارای امنیت بیشتر امتیاز ویژه ای می دهد.
5. گوگل به کارگیری درست و بدون خطای HTML,CSS توجه ویژه ای دارد سایت هایی که اشتباه می کنند با امتیاز منفی روبرو می شوند
• در سایر قسمتهای سایت به کارگیری شیوه ای کاملا ساده و هوشمند میتواند قسمت های گوناگونی از انبارداری یا حسابداری یا فروشگاه را در بر بگیرد به طور نمونه در سایت می توان تعداد بازاریاب ها را معرفی نمود و مبالغ پرداخت شده را به صورت بروز شده نشان داد این عمل کاربران تازه ای را مشتاق می کند تا یکی از بازاریاب های شما گردند.
• گواهینامه ها ، قسمت تماس با ما ،فرستادن شکایات ، اخبار ،اسلایدر جالب بالای سایت ، عکسهای زیبا و سبک
• نشان دادن آخرین کالاها در سایت یا کالاهای شاخص دار
منبع : http://www.portalsaz.com/fa/فروشگاه-ساز1

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 254 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 6:23

برای طراحی وب سایت ومشاهده نمونه کارها از سایتهای زیر دیدن نمایید :

دکوراسیون فروشگاه
تزریق ژل
دکوراسیون
وی ری
موتور برق
چاپ کاتالوگ
ساخت غرفه
آموزش تعمیرات کامپیوتر
آموزش تعمیر تبلت
اتوبار

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 198 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 6:23

با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 172 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 16:52

چگونه طراحی سایت را مطابق سلیقه کاربرها انجام دهیم؟

در عرصه طراحی سایت، عبارت های مختلیف برای بیان نحوه کار آن استفاده می شود اما عبارت یکه ای که شاید می تواند همه ویژگی های طراحی سایت را به روشنی نشان دهد عبارت «توانایی بهره گیری» می باشد. توانایی بهره گیری از سایت در طراحی سایت نقش مهمی را برای کاربران و استفاده کنندگان از سایت ایفا می کند.

طراحی سایت کاربرپسند و جذب مشتری

اگر سایت که شما طراحی می کنید طوری طراحی شود که کاربری قادر نباشد از آن بهره ببرد، مسلما هیچ کاربری زحمت مراجهه دوباره را به خود نخواهد داد تا از سایت شما بازدید کند. طراحی سایت تان باید کاربر پسند باشد و کاربرها را به سمت خودش جذب کند و آنها را تبدیل به مشتری های دائمی شما کند. اگر غیر این باشد هزینه و وقتی که شم برای این کار می گذارید تلف خواهد شد و شما سودی از آن نخواهید کرد. به همین خاطر اصلا مهم نیست که عرصه کاری شما چیست و سایت کسب و کارتان در کدام زمینه فعالیت می کند آنچه اهمیت دارد این است که مهمترین نگاه طراحی سایت تان، کاربران، مشتریان و سلیقه های آنهاست شما باید در تمام مراحل طراحی سایت این را به خاطر داشته باشید تا بتوانید به سود و بازدهی مناسب دست پیدا کنید.

کاربرها، مخاطب های هدف گرفته شده و بازدیدکنندگان سایت تان بایست هدف موردنظر طراحی سایت قرار گیرند. از آنجایی که پیشنهادهای زیادی در این عرصه شده است، ما هم در این متن چندین نکته دارای اهمیت و کارآمد را بیان می کنیم تا با به کارگیری آنها طراحی سایت تان به گونه ای باشد تا برای کاربرها و بازدیدکنندگان سودمند و قابل استفاده باشد.

کدهای HTML و طراحی سایت

برخی از ورژن های خاص کدهای HTML هستند که منجر به مسائلی برای بعضی از کاربرها می گردد. این مسائل به علت آن است که سخت افزار سیستم های رایانه ای خیلی کند و دیر آپدیت و به روز می شوند پس ساپورت خیلی از ورژن های تازه را انجام نمی دهند. در واقع بعد از بیرون آمدن این فن آوری ها، تقریبا یک سال وقت می برد تا ورژن های تازه وارد سیستم های رایانه ای گردد. فقط شیوه ای که قادر هستید با آن طراحی سایت تان را کاربر پسند نمایید آن هست که HTML سایت تان را به HTML ۱. ۰ محدود کنید. مناسبترین توصیه ای که ما برای شما می توانیم بکنیم آن است که اگر فناوری جدیدی در این عرصه به بازار ارائه شد دست کم یک سال حوصله کنید تا این فن آوری به صورت عمومی همه گیر شود و استفاده کنندگان از آن بیشتر شود و سپس از آن بهره ببرید.

سرعت بارگذاری طراحی سایت

هر روزه اشخاص بسیاری به اینترنت متصل می شوند و وارد دنیای اینترنتی می گردند ولی این به معنی آن نیست که سرعت اتصال آن ها به اندازه سرعت اتصال شما می باشد. پژوهش های تازه نشانگر آن است که سرعت بارگذاری صفحه مهمترین عامل رتبه بندی سایت می باشد. اگر گذشت ۱۰ ثانیه هیچ قسمتی از سایت تان لود نشود یک کاربر بالقوه اشتیاق خودش را برای دیدن سایت تان از دست خواهد داد. پس تلاش کنید طراحی سایت خود را به صورتی اجرا کنید تا کاربران و بازدیدکنندگان از سایت تان از آن رضایت داشته باشند.

محتوای طراحی سایت

همه کارشناسان طراحی وب سایت باور دارند که محتوا و آنچه در سایت به نمایش در می آید به مثابه پادشاه سایت می باشند و نقش مهمی را دارا هستند. محتوای وب سایت، فاکتوری است که موتورهای جستجویی نظیر گوگل موقع آرشیو (index) آن را نظاره می کنند و به آن دقت دارند. همینطور عامل مهمی در صفحه می باشد که مشتریان و کاربران آن را نگاه می کنند.
محتوای سایت بایست به سرعت کاربران را تحت تأثیر قرار دهد و آن‌ها را در سایت شما جذب کرده و نگهدارد. جالب بودن را در همه صفحه های سایت تان مراعات کنید. اگر مشتریهای شما، جذب سایت تان گردند، آن زمان خواهید دید که دوباره به سایت شما مراجعه خواهند کرد.

رنگ در طراحی سایت

رنگ ها قادرند نقش پر اهمیتی در طراحی سایت تان ایفا کنند. حتی زیادتر از آنچه که فکرش را هم می کنید. رنگ ها بر توانایی بهره گیری سایت تأثیرگذار هستند. رنگ هایی هستند که با هم زیبایی ویژه و جالبی را به سایت می دهند و رنگ هایی نیز می باشند که آنقدر پر رنگ و ضایع هستند که پیش از آنکه چشم های شما را بسوزانند باید از آن ها جلوگیری نمایید.
موردهایی که گفته شد فقط گوشه هایی از نکته های بسیار مهم طراحی سایت بودند. هر چند مقدماتی می باشند اما کارآمدی بیشتری را دارا هستند که در عین سادگی خیلی زیاد از صاحبان سایت توجهی به آن ها نمی کنند. بنابراین این نکته ها در عین حال ساده را حیلی جدی بگیرید و در طراحی سایت تان آنها را به کار بگیرید. و سرانجام نتیجه را با قبل مقایسه نمایید، آن زمان است که متوجه اهمیت این نکته ها در طراحی سایت تان خواهید شد.
منبع : http://www.webcando.ir

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 192 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 16:52

نکات طلایی در مورد تمیز کردن لوستر به شما در روزهای پایانی سال کمک زیادی در نحوه تمیز کردن و برق انداختن لوستر و طراحی داخلی بسیار زیبای منزل می کند. به روز های پایانی سال نزدیک می شویم و کم کم همه در هیاهوی انجام کارهای پایانی سال خود هستند، خانه تکانی یکی از آن موارد پر زحمت و صد البته دلچسب در این روزهای پایانی سال است، البته برای آن دسته از خانم های کدبانو حتما به اتمام رسیده است. اما اگر هنوز خانه تکانی شما به اتمام نرسیده است با ما همراه باشید تا ریزه کاری های آخر خانه تکانی را با هم مرور کنیم. بی شک جذاب ترین بخش یک لوستر کریستالی تشعع نور در گوی های کریستالی و سایر اجزای کریستالی آن است، اما این جذابیت در صورتی به خوبی نمایان می شود که لوستر ها تمیز و درخشان باشد، امروز در این مطلب به بررسی نحوه ی تمیز کردن لوستر ها می پردازیم با ما همراه باشید. یک روش بسیار ساده برای پاک کردن لوسترها . با این روش ساده می توانید لوستر هایی شفاف و بدون لک و پرز داشته باشید.

برای تمیز کردن لوستر های خانه بدون آنکه اثری از پرز و لکه باقی بماند از این روش استفاده نمایید. ابتدا یک پارچه بزرگ در قسمت لوستر روی زمین بیندازید تا قطرات آبی را که از لوسترخواهد ریخت، جذب کند. سپس یک لیوان را با یک قسمت الکل و سه قسمت آب پر کنید. لیوان را بالا برده زیر هریک از آویزها بگیرید به طوری که قطعات بلوری لوستر در مایع داخل لیوان غوطه ور شوند. با این روش قطعات بلورین بدون آن که اثری از لکه های آب یا پرز پارچه بر روی آنها باقی بماند، خشک خواهند شد. قسمت هایی که تمیزکردن آن ها به این طریق ممکن نیست، دستکش به دست کرده و انگشتان خود را با مایع داخلی لیوان خیس کنید و سپس قسمت های مورد نظر را تمیز نمایید.

نکاتی که در نظافت لوستر ها باید به آن توجه کنید:

قبل از اینکه قطعات لوستر را از هم جدا کنید، از شکل کامل شده‎ی آن عکس بگیرید تا بعدا هنگام سوار کردن دوباره، کمکتان کند.
زیر محل قرار گیری لوستر روی کف زمین، پتویی ضخیم قرار بدهید. این کار باعث می‎شود در صورت افتادن کریستال ها، روی سطح نرمی بیفتد و نشکند همچنین گرد و خاک موجود روی آن ها در هنگام جدا کردن به فرش شما منتقل نشود.
برای تمیز کردن وسایل کریستالی مانند دیوار کوب ها و یا لوستر از مواد شوینده قوی مانند وایتکس و پودرهای ظرف شویی و لباسشویی جدا خودداری کنید. مواد شونیده می توانند جلا و تازگی لوستر را از بین ببرند و آن را تیره کنند.
در تمیز کردن لوسترها یک نکته طلایی نیز وجود دارد آن هم این است که یک دستمال نمدار می تواند در یک ثانیه معجزه کند. تنها کافی است هفته ای یک بار با دستمال نمدار لوسترتان را تمیز کنید تا همیشه ظاهر نو و اولیه خودش را حفظ کند.

توجه داشته باشید که برای لوستر های برنزی می توانید مسواکی را در آب لیموترش تازه فرو کنید و با دقت و حوصله به همه جای ظرف مخصوصاً فرورفتگی‌ها و زوایای آن بمالید و این کار را چند بار تکرار کنید بعد ظرف را آب کشیده و خشک کنید.
برای لکه‌زدایی از لوسترهای برنزی نیز می توانید یک قاشق سوپ‌خوری الکل را در یک لیتر آب و صابون بریزید و برنز را چند بار با این مایع بشویید و سپس خشک نمایید.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 165 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 16:52

با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 209 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 21:46

یکی از دلمشغولی های دائمی طراحان و دارندگان سایت بهره گرفتن مناسب از تصاویر با کیفیت و درخور در طراحی سایت هاست. به ویژه در ایران که به علت پایین بودن سرعت اینترنت حجم نهایی یک سایت مسئله ای غیرقابل اغماض و اثر گذار بر روی اثردهی و بازدهی سایت است. احتمالا خیلی از شما با شیوه های پایین آوردن حجم تصاویر سایت آشنایی دارید ولی در این یادداشت می خواهیم بهترین و اثرگذارترین شیوه کاستن اندازه نهایی شده تصویر را با پایین ترین افت کیفیت به شما آموزش بدهیم.

بهینه سازی تصاویر طراحی سایت

برای بهینه سازی تصاویر طراحی سایت نکات زیادی را باید یاد بگیرید اما در ابتدا چندین نکته مهم را در نرم افزار فتوشاپ توجه کنید:

آماده سازی تصاویر طراحی سایت در فتوشاپ

برای بررسی بیشتر می توانید به اینجا مراجعه کنید. در اصل بهینه سازی و ذخیره سازی تصاویر با Save کردن آنها آغاز نمی گردد و پیش از رفتن به سراغ کلید Save اعمالی وجود دارد که شما باید اجرا کنید. یادآور شویم که در این یادداشت مبنای آموزش ما نرم افزار فتوشاپ و گزینه «Save for a Web/Device» است.

نخستین نکته ای که شما باید آنرا مراعات کنید نکته ای ساده و شاید بدیهی است و شما باید اطمینان پیدا کنید که تصویر شما در فرمت RGB قرار داشته باشد و نه CMYK به این خاطر که فرمت CMYK بیشتر برای صنعت چاپ کاربرد دارد و تا وقتی که شما قصد نشان دان تصاویر در مونیتور مدنظرتان است باید از فرمت RGB بهره بگیرید. به این خاطر که تفاوت زیادی در نشان دادن رنگها از طریق نور یا کریسیتال و جوهر وجود دارد.
در ضمن این نکته را به یاد داشته باشید که خیلی بهتر است که شما از نخست فایل تازه ای را در مود RGB اجرایی کنید تا اینکه در مود CMYK اجرا کنید و سپس آنرا به آن بدل کنید. شما مود یک تصویر را از مسیر Image> Mode میتوانید چک/تعویض کنید.

بهینه سازی تصاویر برای استفاده مناسب در طراحی سایت

اندازه و فرمت تصاویر طراحی سایت

دومین نکته این است که اگر تصویر طراحی سایت شما در اندازه های بسیار بزرگ باشد و شما قصد داشته باشید آنرا از طریق گزینه Save for a Web/Device سیو کنید خطایی مبنی بر اینکه اندازه تصویر شما بسیار بزرگتر از موردهای نیاز برای سیو در سایت است ظاهر خواهد شد و فتوشاپ نخواهد توانست آنرا به بهترین نحو اجرا نماید. بنابراین به ابعاد و حجم تصویر اصلی دقت کنید و انتظار نداشته باشید تصویر با حجم ۵۰ مگا بایت و اندازه های بسیار بالا را قادر باشید به تصویر۱۰۰ کیلو بایتی با همان اندازه بدل کنید. بنابراین تصویر را به اندازه های دلخواه و کاربردی بدل کنید و حجم بسیار زیادی از تصاویر خود را به وسیله این عمل پایین بیاورید. این روش در طراحی سایت فروشگاهی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد چون کالاهای شما باید عکس داشته باشند و خوب عکس های سایت شما باید بهینه شود.
بعد از اعمال همه تغییرهای ضروری در تصویر و بعد از اینکه دو نکته فوق را نیز اجرایی کردی حالا نوبت آن می رسد که وارد محیط Save for a Web/Device شوید. این منو را بوسیله مسیر File> Save for a Web/Device و یا زدن کلید میانبر Alt+CTRl+Shift+S قابل دسترسی است.
به طور کلی پیش از سیو تصویر دقت کنید که هر فرمتی برای برخی عکس ها مناسب است. اگر عکس شما حالت photo داشته باشد یعنی عکس نرمال باشد یا اینکه پراکندگی رنگی آن بیشتر باشد بهتر آن است که آن را با فرمت jpg سیو نمایید.
در صورتی که تعداد رنگ های عکس شما پایین باشد و در حدود ۵۰ تا ۲۵۵ رنگ در آن باشد بهتر خواهد بود که با فرمت gif یا png-۸ سیو گردد و در صورتی که پراکندگی رنگ پایین است ولی بیش از ۲۵۵ رنگ می باشد با فرمت png-۲۴ سیو نمایید.
منبع : http://www.webcando.ir

- - , .
.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 193 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 16:45

با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

- - , .
.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 170 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 13:30

با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

- - , .
.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 180 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 13:30

با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

- - , .
.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 157 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 13:30

استفاده از میز تلفن های زیبا در طراحی دکوراسیون منزل تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت طراحی داخلی فضای خانه دارد. پس باید به جای قرارگیری میز تلفن در منزل اهمیت بیشتری داد. شاید هیچگاه ما به گلدانی که روی میز قرار میدهیم دقت نکنیم اما مطمئن باشید شخصی که وارد خانه میشود، بویژه برای اولین بار، جزئیات زیادی را می‌بیند و این نکات کوچک هم در نظرش با اهمیت جلوه می‌کند. اگر میخواهید نمای منزلتان زیبا و چشمنواز به نظر رسد، بهتر است از نکات ریز و کوچک غافل نشوید. جای تلفن شما در دکوراسیون منزل شما کجاست؟! آیا جای مشخصی برای آن در نظر گرفته اید یا همیشه در جست و جوی آن هستید! امروز دراین مطلب می خواهیم به بررسی میز تلفن در دکوراسیون بپردازیم با ما همراه باشید.

تلفن غالبا باید در فضایی قرار بگیرد که بیشتر افراد استفاده کننده ی آن در آن محل هستند. عمده مخاطبان تلفن ها خانم های خانه دار هستند پس یکی از مناسب ترین محل های قرار گیری تلفن ها در آشپزخانه یا در نزدکی آن است، برای این منظور می توانید شلف و طبقه هایی را در این فضا در نظر بگیرید و تلفن و متعلقاتش را روی آن قرار دهید.

یک میز کوچک شلف طور در کنار میز غذاخوری شما می تواند بهترین فضا برای قرارگیری تلفن شما باشد، می توانید در کنار آن از یک صندلی نیز استفاده کنید و فضای مناسبی را برای پاسخ دادن به نامه ها و یا یادداشت های روزانه ی خود ایجاد کنید.

گوشه ی دنجی از خانه ی خود را انتخاب کنید و آن را به فضای تلفن خود اختصاص دهید، توجه داشته باشید که تلفن هم جزئی از عناصر دکوراسیون شما می باشد پس باید با سایر عناصر داخلی شما هماهنگ و در یک سبک باشد.

از وقتی پای تلفن بیسیم به خانه های ما باز شد، میزهای تلفن جای هر وسیله ای شد به جز تلفن. به همین دلیل کم کم کاربرد این میزها از یاد رفت و در خیلی از خانه ها این میزها نه تنها جایی برای نظم بیشتر نیستند بلکه به بی نظمی و ریخت و پاش خانه هم نیز کمک میکند. پس خوب است دقت داشته باشید نظم وسایلی مانند میز تلفن هم بسیار مهم است و هم به زیبایی دکوراسیون خانه کمک میکند. قرار دادن تعدادی کاغذ در اندازه های مختلف به همراه چند خودکار و تعدادی دفترچه تلفن و انواع مجله ظاهر نامناسبی به گوشه اتاق یا سالن پذیرایی شما می دهد.

برای نظم و انضباط میز تلفن بهتر است اگرمیز کشو دار است از کشوی آن برای قرار دادن وسایل مختلف استفاده کنید. در غیر این صورت فقط یک دفتر یا یک دسته کاغذ با یک خودکار روی میز قرار دهید. مجله ها را هم در کتابخانه یا جای دیگر قرار دهید.

علاوه بر تلفن های ثابت در خانه، جایی برای تلفن های همراه با شارژها و سایر متعلقاتشان در نظر بگیرید تا همیشه روی میز یابخشی از خانه رها نشوند برای این منظور از یک نجار یا متخصص بخواهید فضای کشو مانندی را برای شما طراحی کند و آن را در اتاق خواب یا هر بخش دیگری که خودتان صلاح میدانید تعبیه کنید و به فضای داخلی خود نظم بدهید.

فرورفتگی های روی دیوار بهترین راه حل برای قرار دادن تلفن های شماست. اگر همچین فضایی در خانه ی خود دارید حتما از آن نهایت استفاده را ببرید .

شلف ها و قفسه ها بهترین محل برای قرار دادن تلفن و سایر متعلقات آن می باشد، توجه داشته باشید که تلفن فقط یک وسیله ی ساده نیست بلکه در کنار خود دفتر وقلم و قلمدان و .... هم دارد و باید برای آن ها نیز فضای مناسبی را در نظر بگیرید.

در آشپزخانه ی خود فضایی را به منظور انجام کارهای روزانه مثل تلفن زدن، بررسی نامه ها و ایمیل ها و یا یادداشت های روزانه ی خود ترتیب دهید این فضا بسته به خلاقیت شما می تواند یک شلف یا فرورفتگی دیوارها باشد که علاوه بر کارساز بودن ظاهر متفاوتی به فضای شما می بخشد.

- - , .
.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 153 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 4:22

طراحی سایت فروشگاهی و توسعه کسب و کار

برای موفقیت در طراحی سایت فروشگاهی ضروری می‌باشد که نکته‌های اصلی را در طراحی سایت مراعات کنید. به طور اجمالی در طراحی سایت برای هر کسب و کاری بایست توازنی در زیبایی ظاهری، پدید آوردن مطالب با کیفیت و قابلیت دستیابی راحت برقرار باشد. ایجاد این توازن در آن دسته از سایت‌هایی که با منظور فروشگاهی طراحی می‌گردند از بقبه طراحی‌ها پر اهمیت‌تر می‌باشد به این خاطر که این سایت‌ها اهداف برتری از معرفی یا تبلیغ کالا‌ها دارند. ده نکته در جهت طراحی سایت فروشگاهی در زیر بیان می‌شود که کمک بیشتری به پیشبرد اهداف این سایت‌ها می‌کند.

اول: بازار هدف خودتان را شناسایی کنید

تا هنگامی که شما از علاقه‌ها و سلیقه‌های کاربران و استفاده کنندگان محصولاتتان داده‌های مفید و لازم را نداشته باشید نخواهید توانست سایت موفقی را برای فروش کالا یا عرضهٔ خدمات ویژه‌تان در اختیار داشته باشید. به تعبیری فروشگاه اینترنتی شما زمانی موفق خواهید بود که از مشتری‌هایتان اطلاعات دست اول با توجه به نیاز‌هایشان داشته باشید. به همین علت بایست نخست در باره فعالیت خود تسلط کافی را به دست آورید و به دنبال آن مطالبی را تهیه کنید که خواسته مشتری می‌باشد. به این منوال با توجه به شرایط فعالیت و اولویت دادن به خواسته‌های مشتری در طراحی سایت، خواهید توانست بهترین سایت فروشگاهی را داشته باشید.

دوم: در طراحی سایت فروشگاهی ایده آل گرا باشید

تا حالا به فکرتان رسیده که طراحی نرم افزار تلفن همراه می‌تواند خیلی مفید از طراحی سایتی باشد که فقط برای مرورگرهای وب طراحی شده است؟ همواره به خاطر داشته باشید که طراحی سایت به منظور جذب مشتری و دستیابی راحت به کالای مورد نیاز آن‌ها می‌باشد. پس شیوه‌ای را به کار ببرید که حداکثر بهره را برای مشتری داشته باشد. هنگامی که کاربر قادر باشد به آسانی به سایت، کالا‌ها و خدماتتان دسترسی داشته باشد، ترافیک سایتتان هم به خودی خود بالا‌تر خواهد رفت. بالا رفتن ترافیک سایت یعنی بالا رفتن مشتری و بیشتر شدن مشتری یعنی گسترش کسب و کار شما. ایده آل هر کسی گسترش کسب و کار و نزدیکی بیشتر به موفقیت می‌باشد.

سوم: بهترین سرصفحه ممکن را برای فروشگاه طراحی نمایید

از آنجایی که سرصفحه نخستین ابزاری هست که بازدید کننده آن را مشاهده می‌کند بایست دارای بهترین طراحی باشد. پس به خاطر داشته باشید که سرصفحه را به طور تخصصی طراحی نمایید. البته معلوم است که نخستین جایی که نگاه مشتری با آن تماس می‌گیرد بایست بهترین معرفی کننده عرصه فعالیت تان باشد. پس از یاد نبرید که شرح لازم را در باره زمینه فعالیت تان در سرصفحه قرار بدهید.

چهارم: در طراحی سایت فروشگاهی دسترسی راحتی برای کاربر پدید آورید

هدف اصلی راه اندازی سایت، عرضه مطلب، کالا یا خدمات می‌باشد. بنابراین بایست مطالب سایت دارای هر یک از این مورد‌ها یا مجموعه‌ای از آن‌ها باشد. برای اینکه کاربر در سایت شما بماند بایست دسترسی به قسمت‌های متفاوت سایت برای وی راحت شود. شما می‌توانید با تعبیه یک منوی درخور و ناوبری درست در بخش الا یا پایینی سایت تان این امکان را در اختیار کاربر بگذارید. به این منوال او را به گرفتن مطلب بیشتر از سایتتان راغب‌تر خواهید کرد.

پنجم:. طراحی سایت فروشگاهی با خلاقیتی داشته باشید

اطمینان داشته باشید کاربر با مشاهده سایتتان داده‌های صحیح و کاملی از خدمات، کالا‌ها و عرصه فعالیت شما به دست خواهد آورد. همینطور در طراحی سایت خود نکته‌هایی نظیر رنگ بندی سایت را طوری مراعات نمایید که به خوبی بیانگر برندتان باشد. اگر خودتان در این عرصه اطلاعاتی در دست ندارید از کار‌شناسان طراحی سایت کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خلاقیت در طراحی سایت فروشگاهی آنلاین کلیک کنید.

ششم: از عکس‌های خیره کننده کالاهای خودتان در طراحی سایت فروشگاهی بهره بگیرید

از آنجایی که کاربران شما تا پیش از خرید نهایی قادر نیستند کالا را از نزدیک مشاهده کنند، بایست تا جایی که امکان دارد از عکس‌های با کیفیت و روشن بهره ببرید و همه زوایای محصول را برای مشتری نشان بدهید. کیفیت عکس‌ها نشانگر کیفیت کالاهای شما می‌باشد.

هفتم: شرح کامل و مناسبی برای کالاهای خودتان در طراحی سایت فروشگاهی عرضه دهید

مشتری برای دانستن کالاهای شما نیاز به داده‌های مفید دارد، بنابراین تلاش کنید تا می‌توانید داده‌های ضروری و لازم را در اختیار مشتری بگذارید. هر چقدر مشتری از جزئیات کالا مطلع باشد امکان خرید بالا خواهد رفت. با شرح مفید در باره کالای خودتان فروش اینترنتی خودتان را بالا ببرید.

هشتم: ویدئو‌های جذاب کننده از محصولات فروشگاه تان بسازید

قدرتی که ویدئو در توضیح ویژگی‌های کالا دارد و میزان اثرگذاری آن روی مشتری زیاد‌تر از تصویر است. در حالی که امکان لود ویدئو را در سایت خود دارید حتما به منظور معرفی کالاهای خودتان از آن هم بهره ببرید.

نهم: پروسه خرید طراحی سایت فروشگاهی را آسان کنید

در صورت امکان، سبد خرید را در همه صفحه‌های سایت به نمایش بگذارید به این منوال کاربر دسترسی بسیار راحتی به قسمت خرید خواهد داشت.

دهم: در طراحی سایت فروشگاهی توصیه‌های وسوسه کننده به مشتری بدهید

اگر توانایی عرصه کالای رایگان دارید حتما آن را پیشنهاد کنید. فرستادن رایگان هم یکی از موردهای می‌باشد که اشخاص را به جانب خرید آنلاین راغب‌تر می‌کند. برای کاربرانی که خریدهای اصلیشان را از سایت شما انجام می‌دهند کالاهای تبلیغاتی تان را به منزله اشانتیون در نظر بگیرید.

با این موارد طراحی سایت فروشگاهی شما به منزله یکی از سایت‌های ویژه فروشگاهی مشهور خواهد شد و کاربران بیشتری از آن خرید خواهند نمود.
منبع : http://www.webcando.ir

- - , .
.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 176 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 4:22

ناباروری در زنان، از جمله مشکلات و بیماری های شایع اما قابل پیشگیری و درمان است. مطابق با آمار، شیوع این بیماری در دنیای امروز، روبه افزایش است اما با پیشرفت علم پزشکی و کشف علل ابتلا به ناباروری و روش های جدید درمانی، امید به بهبود و باروری بیش از گذشته شده است.
یکی از مهمترین و اصلی ترین علل ایجاد ناباروری در زنان، ابتلا به بیماری آندومتریوز است. آمارها نشان می دهد، بین پنج تا ۱۵ درصد از زنان در ایران و کشورهای دیگر جهان به این بیماری مبتلا هستند. درد طاقت فرسا و نازایی، دو عارضه مهم ابتلا به بیماری اندومتریوز محسوب می شود که می تواند زندگی روزانه افراد را مختل کرده و از لحاظ جسمی و روانی به فرد مبتلا صدمه وارد کند. در حال حاضر، تحقیقات گسترده ای در زمینه های ژنتیک، ایمونولوژی و زیست محیطی، به منظور کشف و بررسی علل ابتلا به بیماری و روش های نوین درمانی در مراکز تحقیقاتی جهان درحال انجام است.

● تعریف بیماری
بیماری اندومتریوز (Endometriosis)، از بیماری های شایع در میان زنان محسوب می شود که در صورت ابتلا به آن، بسیاری از سیستم های فیزیولوژیکی بدن درگیر بیماری خواهند شد.
دکتر درخشان هوشمند، متخصص زنان و نازایی در خصوص تعریف این بیماری می گوید: اندومتر، داخلی ترین لایه رحم را تشکیل می دهد که بافت آن با شروع سیکل ماهیانه شروع به ریزش کرده و پس از اتمام دوره مجدداً رشد می کند.
این متخصص تصریح می کند، در افراد مبتلا به اندومتریوز، این بافت در نقاط دیگر بدن مانند دیواره خارجی رحم، دیواره روده، حفره لگن و.‎.‎. ایجاد شده و با آغاز هر سیکل ماهانه و ترشح هورمون ها، شروع به خونریزی می کند.
دکتر انسیه شاهرخ تهرانی نژاد، متخصص زنان و نازایی در این باره اضافه می کند: بطور کلی این بیماری بر اثر ایجاد بافت اندومتر در خارج از رحم، ایجاد می شود که این امر ناشی از انتقال بافت اندومتر از داخل رحم به سایر نقاط بدن مانند حفره لگنی، دیواره روده ها، ریه و ‎.‎.‎. است.
این جراح و متخصص زنان معتقد است، پس ازچسبیدن بافت اندومتر به سایر نقاط بدن، بافت رشد کرده و در قاعدگی ریزش می کند.

● علل ابتلا
احتمال ابتلا به بیماری اندومتریوز در سن باروری افزایش پیدا می کند و با نزدیک شدن به دوره یائسگی، علائم بیماری کاهش پیدا کرده و در برخی موارد رفع می شود.
آمارها نشان می دهد، زنان سفیدپوست با شاخص توده بدنی پائین بیش از سایرین در معرض ابتلا به اندومتریوز قرار دارند.
دکتر درخشان هوشمند در خصوص علل ابتلا به بیماری اندومتریوز می گوید: نتایج دقیق و مستندی حاکی از علل اصلی پیدایش بیماری در دست نیست اما مطابق با تحقیقات، عوامل وراثتی در ابتلا به اندومتریوز نقش مهمی دارد، بطوری که در افرادی که بستگان درجه یک یا دو آنها به این بیماری دچار هستند، احتمال ابتلا به اندومتریوز به میزان قابل توجهی در فرد افزایش پیدا می کند.
دکتر تهرانی نژاد نیز در خصوص دلایل ابتلا به بیماری اضافه می کند: به غیر از عوامل ژنتیکی که از مهمترین دلایل ابتلا به اندومتریوز است، فاکتور ایمونولوژیک ازدیگر علل ایجاد کننده بیماری است که به علت اختلال در ایمنی سلول در برخی از افراد مبتلا به اندومتریوز بیشتر مشاهده می شود.
این عضو هیئت علمی دانشگاه تهران تصریح می کند: اختلال در سیستم عصبی و ایمنی سلو ل ها و ‎.‎.‎. از دیگر علل ابتلا به بیماری اندومتریوز است.
دکتر محمدرضا چادرباف، متخصص زنان و نازایی درباره دیگر علل ابتلا به بیماری اندومتریوز می گوید: در برخی موارد جهش های سلولی و اختلال در رشد سلول ها در برخی از بافت های بدن در ایجاد بیماری تأثیرگذار بوده و باعث پیدایش موتاسیون های ژنتیکی در نسوج داخل لگن و پیدایش بافت آندومتر و تهاجم پذیری آن می شود.

● علائم
بیماری اندومتریوز ممکن است با شایع ترین علائم مانند درد و نازایی ظاهر شود یا بدون هیچ گونه علامتی به وجود آید.
دکتر انسیه شاهرخ تهرانی نژاد در خصوص علائم ابتلا به بیماری می گوید: علائم بیماری متفاوت بوده و بسته به محل رشد بافت اندومتر، بروز علائم نیز متفاوت است.
این متخصص اضافه می کند، اکثر علائم ابتلا به بیماری در قالب دردهای پیش رونده در هنگام قاعدگی، نازایی و ‎.‎.‎. مشاهده می شود.
این عضو هیئت علمی دانشگاه تهران اضافه می کند: اکثر دردهای ناشی از ابتلا به اندومتریوز با مصرف داروهای مسکن رایج برطرف نمی شود. همچنین در برخی موارد، خونریزی از بافت های درگیر با بافت اندومتر مانند روده مشاهده می شود. پیدایش خلط های خونی به دلیل ایجاد بافت اندومتر در ریه نیز از علائم ابتلا به این بیماری است.
دکتر محمدرضا چادرباف، خونریزی های نامنظم و شدید، مشاهده خون هنگام دفع ادرار یا مدفوع، ابتلا به حالت تهوع، استفراغ، یبوست و دردهای ناحیه کمر را از علائم ابتلا به بیماری اندومتریوز ذکر می کند.

● اندومتریوز و ناباروری
مطابق با تحقیقات انجام گرفته، اندومتریوز یکی از اصلی ترین علل نازایی در بین زنان است.
دکتر درخشان هوشمند درخصوص ارتباط ابتلا به اندومتریوز با نازایی می گوید: ایجاد تغییرات فیزیولوژیکی در بدن زنان به همراه تغییرات هورمونی باعث افزایش احتمال ابتلا به ناباروری ناشی از اندومتریوز در زنان است.
دکتر تهرانی نژاد در این خصوص اضافه می کند: ایجاد اختلال در عملکرد لوله های فالوپ که وظیفه انتقال تخمک ها را دارند، از دیگر دلایل ایجاد نازایی در اثر ابتلا به اندومتریوز است.
از طرف دیگر در صورت ابتلا به اندومتریوز در نوع شدید، احتمال چسبندگی لوله های رحمی به لگن افزایش پیدا کرده و اختلال در انتقال تخمک و تغییر در حرکت لوله های رحمی باعث ایجاد نازایی می شود.

● تشخیص و درمان
تشخیص اولیه بیماری با بررسی علائم و معاینات فیزیکی توسط پزشک متخصص امکان پذیر است.
دکتر درخشان هوشمند، انجام سونوگرافی و بررسی علائم را در تشخیص اولیه بیماری در مرحله خفیف مؤثر می داند و معتقد است: با انجام سونوگرافی می توان با بررسی کیست های اندومتریوز و برخی علائم بیماری را تشخیص داد.
دکتر محمدرضا چادرباف، متخصص زنان و نازایی، تأخیر در بارداری را در افزایش احتمال به ابتلا به اندومتریوز مؤثر دانسته و در این خصوص می گوید: باروری می تواند در کاهش علائم، پیشگیری از ابتلا به بیماری و حتی درمان در مراحل اولیه بیماری تأثیرگذار باشد. از این رو اکثر متخصصان، بارداری را به زنانی که قصد بچه دار شدن دارند، در سنین پائین توصیه می کنند.
این متخصص، دارو درمانی و هورمون درمانی را از روش های درمان در نوع خفیف اندومتریوز می داند و معتقد است: در مرحله خفیف پزشکان با تجویز داروهایی مانند دانازول، درصدد درمان بیماری برمی آیند. مصرف داروهای غیراستروئیدی و ضدالتهابی نیز برای تخفیف دردهای خفیف ناشی از بیماری توصیه می شود.
دکتر درخشان هوشمند نیز درخصوص روش های درمانی می گوید: در برخی از موارد تجویز قرص های ضدبارداری برای کاهش سطح هورمون ها، در کنترل و درمان بیماری مؤثر است.
دکتر انسیه شاهرخ تهرانی نژاد، درخصوص درمان بیماری اندومتریوز در نوع شدید می گوید: پس از بررسی پیشرفت بیماری، در صورتی که بیماری در مرحله حاد باشد، از روش تشخیصی لاپاراسکوپی استفاده می شود.
در روش لاپاراسکوپی، متخصص با ایجاد منفذی روی شکم، وسیله ای باریک را که مجهز به نور است درون حفره شکم فرستاده و با استفاده از آن، وضعیت لگن و ضمائم شکمی بررسی می شود.
این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه می کند: با استفاده از جراحی لاپاراسکوپی می توان چسبندگی های رحمی را آزاد کرد و در مراحل پیشرفته تر با استفاده از روش IVF (لقاح خارج از رحم) اقدام به درمان کرد.
این متخصص مصرف قرص های حاوی ترکیبات پروژسترون و استفاده از آمپول های پروژسترونی که هر ماه یکبار تزریق می شود را در توقف تخمک گذاری و کاهش رشد بافت اندومتر و در نتیجه تقلیل درد بیمار مؤثر می داند.
دکتر محمدرضا چادرباف، تشخیص زودهنگام بیماری و درمان آن را در پیشگیری از عوارض آن مانند نازایی و درد مؤثر می داند و معتقد است: بیماری اندومتریوز اگر در مراحل اولیه درمان شود، شانس بارور شدن به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.
از طرف دیگر تحقیقات اخیر نشان می دهد، احتمال سرطانی شدن بافتهای درگیر با اندومتریوز وجود دارد و این بیماری می تواند زمینه ساز ابتلا به سرطان رحم شود. از این رو مراجعه زودهنگام در صورت مشاهده علائم بیماری به پزشک متخصص به منظور پیشگیری از پیشرفت بیماری و درمان آن ضروری است.
منبع: dayaan.com

- - , .
.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 23 تير 1395 ساعت: 11:33

هنگام حرارت زرشک را با کمی شکر و در زمان کم و روی حرارت کم تفت دهید

در آشپزی و درست کردن غذا یک سری تکنیک ها و نکات ریزی وجود دارد که برای یک غذای کامل و بدون نقص باید بدانید. در این مقاله با چند فوت کربانوگری آشنا شوید.

* اگر به گوشت در حال پخت آب لیمو اضافه کنید، هم طعم آن را مطبوع خواهید ساخت و هم سرعت پخت را افزایش می‌دهید .
* اگر بر روی پیازهایی که قصد سرخ کردنشان را دارید، کمی آرد بپاشید مطمئن باشید که رنگی عالی خواهند داشت.

* برای بر طرف کردن بوی بد دهان دانه قهوه بجوید .
* برای راحتی جداشدن پوست تخم مرغ باید بعد از خارج ساختن‌شان از ظرف آب جوش ، بلافاصله در ظرف محتوی آب سرد قرار داده و کمی صبر کنید .

* برای جلوگیری از کپک زدن نان ، قرار دادن کمی نمک در ظرف نان را فراموش نکنید .
* به هنگام پخت قارچ در قابلمه را کمی باز بگذارید تا هم قارچ‌ها سیاه رنگ نشوند و هم آب قارچ ‌ها به راحتی بخار شود .

* قبل از پوست گرفتن پیاز انگشتان‌تان را به سرکه آغشته کنید تا بدین ‌وسیله بوی پیاز به خود نگیرد .
* اگر بر روی رو میزی آب میوه ریخت ، کمی نمک بر روی آن پاشیده و مطمئن باشید که در اولین شستشو لکه‌ای در بین نخواهد بود .

برای این که رنگ زرشک در زرشک پلو تغییر نکند چه کار باید کرد؟
روغن داغ رنگ زرشک را تغییر می دهد. وقتی زرشک را روی حرارت می گذارید و با شکر مخلوط می کنید، باید در مدت زمان کم، روی حرارت کم باشد.

بهترین زمان برای اضافه کردن ماست به آش و غذا چه وقتی است؟
زمان مناسب اضافه کردن ماست نیم ساعت آخر است. موقع اضافه کردن ماست بهتر است آن را خوب هم بزنید تا صاف و یکدست باشد.

اگر بخواهیم درون شیرینی، دارچین بریزیم چه زمانی باید آن را اضافه کنیم و با چه چیزی باید مخلوط شود؟
برای شیرینی که دارچین دارد مثل پای سیب، دارچین با سیب مخلوط می شود. برای غذا هم باید در آخر پخت به مواد اضافه شود. برای شربت و شیرینی هم بهتر است از چوب دارچین استفاده کنید.

برای این که تخم مرغ آب پز بعد از پختن سیاه نشود چه کار باید کرد؟
تخم مرغ آب پز را بعد از پخت در ظرف آب سرد بیندازید تا سیاه نشود.

گردآوری : بخش آشپزی بیتوته

منبع : khorasannews.com

- - , .
.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 176 تاريخ : چهارشنبه 23 تير 1395 ساعت: 11:33

جلوه راه پله گرد در دکوراسیون داخلی منزلتزیین راه پله ها و بخصوص استفاده از راه پله های گرد تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل دارد و جلوه راه پله گرد در دکوراسیون داخلی منزل بسیار زیباست.
اگر راه پله براي شما تنها معناي اتصال طبقات و رساندن افراد به اتاق ها و انباري را دارد بايد گفت در دنياي دکوراسيون مدرن امروزي ديگر اين ايده پذيرفته شده نيست و به طبع استفاده بهينه و متفاوت از فضا در طراحي دکوراسيون داخلي منزل ، ميتوان از راه پله ها فضاي خاص ساخت .اصولا راه پله هاي گرد در دوبخ راه پله هاي مدرن و راه پله هاي اشرافي مجلل طراحي و ساخته مي شوند. راه پله ها ساختاري متفاوت تر به نسبت ديگر فضاهاي داخلي خانه دارند. خود ساختار وجودي شان علاوه بر کاربرد و کارآيي، مي تواند يک المان تاثير گذار بر زيبايي دکوراسيون داخلي باشد. امروز در این مطلب مي خواهيم ببينيم که چگونه مي توانيم رنگ زيبايي بر چهره راه پله هاي گرد بزنيم و چهره آن ها را دگرگون کنيم. پس با ما همراه باشيد.

راه پله ها انواع مختلفي دارند که يکي از آن ها راه پله هاي گرد است که معمولا در خانه هاي بزرگ آن ها را مي بينيم.

همه ما به گوشه هايي دنج در خانه نياز داريم براي وقت هايي که مي خواهيم از همنشيني با يک دوست يا عضوي از خانواده لذت ببريم يا حتي يک نشيمن براي ملاقاتي کوتاه مدت با يک دوست. اين نشيمن هاي دنج را مي توانيد در کنار منحني راه پله هاي گرد بيابيد. مي توانيد مبلماني مطابق با آن قسمت تهيه کنيد و ديوار راه پله را هم با تابلو هاي رنگارنگ و زيبا تزيين کنيد.

راه پله ها با ساختاري متفاوت علاوه بر کاربرد مي تواند يک عامل مهم و تاثيرگذار بر زيبايي دکوراسيون داخلي منزل باشد. راه پله هاي گرد يکي از انواع راه پله هاست که بيشتر در خانه هاي بزرگ به کار مي رود و تاثير چشم گيري روي زيبايي دکوراسيون منزل دارد.

مي توانيد کنار راه پله گرد يک کاناپه متفاوت قرار دهيد. اين کاناپه در کنار ديوار راه پله براي هميشه قرار مي گيرد و ديگر نياز نيست همانند مبلمان آنها را جابه جا کنيم. با اين کار زيبايي راه پله و دکوراسيون داخلي منزل را دو چندان مي کنيم.

راه پله هاي گرد را در خانه هاي کوچک هم مي توان به کاربرد. در معماري امروز مي بينيم که در فضاهاي کوچک از ارتفاع به منظور حل مشکل کمبود فضا استفاده مي کنند و اتاق هاي خصوصي مانند اتاق خواب را در ارتفاع قرار مي دهند. به همين دليل بايد در دکوراسيون داخلي منزل از راه پله ها استفاده کنيم. البته از فضاي زير پله هم مي توانيد براي مکان هايي چون آشپزخانه استفاده کنيد. زير راه پله هاي گرد به خاطر داشتن فضاي حرکتي بيشتر براي آشپزخانه مناسب تر است.

- - , .
.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 193 تاريخ : چهارشنبه 23 تير 1395 ساعت: 11:33

مسلم است که فقط با دارا بودن یک طراحی سایت نمی توان به درآمدزایی دست یافت پس در این نوشته قصد داریم با تکنیک ها و راه هایی در جهت بهینه سازی فروش شما در طراحی سایت فروشگاهی نکته هایی را بیان کنیم. با چه راه هایی می توان با طراحی سایت به بهینه کردن فروش محصولات فروشگاهی کمک کرد؟

شیوه هایی در جهت بهینه کردن فروش در طراحی سایت فروشگاهی
فرق گذاری: شما بایست در طراحی سایت تان یک ایده ی خاصی را عرضه دهید تا بازدیدکنندگان و مشتری ها، سایت شما را به یاد داشته باشند همینطور آنچه بازدیدکنندگان به دنبال آن می باشند را به آنها عرضه دهید و به آنها بگویید که چرا خواسته های اشخاص را تهیه می نمایید.

به کارگیری از شیوه هایی برای بالا بردن آمار بازدید سایت: برای بهینه کردن فروش در طراحی سایت لازم است که بازدید از سایت افزایش یابد. بدین منظور از تبلیغات کلیکی، سئو سایت در موتورهای جستجو و همینطور تبادل لینک با سایر سایت ها، تبلیغات آفلاین، بازاریابی مقاله و تبلیغات در طراحی سایت Ezine، دارا بودن برنامه های وابسته بهره بگیرید.

به کارگیری از عنوان های خیره کننده و جالب: تلاش نمایید درجهت محتوای استفاده شده در سایت تان از عنوان های جذاب بهره بگیرید تا خوانندگان را به ادامه متن راغب تر کنید پس شما بایست محتوا را به گونه ای عرضه نمایید که نقطه های کلیدی به طور ساده ای قابل دیدن باشد. تلاش نمایید که از پاراگراف های خلاصه و کم و آسان برای خواندن و عرضه نکته های پراهمیت در سرنویس ها بهره بگیرید.

توانایی دسترسی اسان به صفحه های سایت: به بازدیدکنندگان و مشتری ها این مجال را بدهید که بتوانند به آسانی در سایت به سایر صفحه ها دسترسی داشته باشند. همینطور می توانید از عکس های گرافیکی با دستورالعمل بهره بگیرید در این صورت آنچه شما می خواهید به بازدیدکننده ارائه کنید، به خوبی درک می گردد.

بهره گیری صحیح از تصویرهای گرافیکی: تصویرهای گرافیکی و انیمیشنی می تواند سبب پایین امدن سرعت بارگذاری صفحه های سایت شوند پس تلاش نمایید کمتر از این عکس ها بهره بگیرید و به بالا بردن کیفیت محتوا تاکید کنید.

از بازدیدکنندگان اطلاعات بگیرید: شما قادرید با دارا بودن اطلاعات از بازدیدکنندگان و مشتری ها تان مقالات و یا خبرنامه های تان را به آنها بفرستید شیوه های متداول برای جمع آوری اسم و نشانی ایمیل بازدیدکنندگان طراحی سایت شامل: بهره گیری از کادر Opt-in در هر صفحه و عرضه ثبت نام رایگان و فراهم آوردن انگیزه، بهره گیری از pop-ups و pop-under و یا exit pop-ups افزون بر pop-in و یا به جای آن، عرضه کالایی مخصوص برای پدید آوردن انگیزه برای ثبت نام نظیر فایل های پی دی اف و یا فایل های صوتی، عرضه یک دمو از کالاها و دسترسی رایگان به خلاصه ای از کتاب الکترونیک و یا فایل های صوتی و یا عرضه دو هفته استفاده رایگان از محصولات نرم افزاری.

جلب اعتماد بازدیدکنندگان و مشتری ها: مناسب است از شیوه هایی بهره بگیرید که بازدیدکنندگان و مشتری ها به سایت شما اعتماد کرده و خرید کنند. برای نمونه می توانید نظرات مشتری های راضی را نشان دهید و یا به عرضه گارانتی و امتیازات ویژه بپردازید.

ارزیابی آمار بازدیدکنندگان سایت: ارزیابی آمار روزانه ترافیک سایت، میزان فروش طراحی سایت، میزان متوسط تعداد بازدیدکنندگان، opt-in و میزان ثبت نام ایمیل ها می تواند شما را از میزان پیشرفت کار مطلع نماید.

منبع : http://www.webcando.ir

- - , .
.

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 21 تير 1395 ساعت: 17:03